ZWROTY

Jeśli zamówiony produkt z jakiegoś powodu nie spełnił Twoich oczekiwań to możesz go bez problemy zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Wypełnij formularz zwrotu – znajdziesz go klikając tutaj – zapakuj produkt tak, aby nie uszkodził się podczas podróży i wyślij go na adres:

TUYO Katarzyna Pisarek-Stefanowicz 
Ul. Brzeziny 15F 
03-256 Warszawa

Pieniądze na swoje konto otrzymasz maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu, w którym otrzymam zwrotną paczkę.


Jak zwrócić przesyłkę?

KROK 1
Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu i umieść go w przesyłce zwrotnej, aby mieć pewność, że Twoje pieniądze zostaną zwrócone na poprawny rachunek.
Formularz zwrotu

KROK 2 
Zapakuj przesyłkę tak, aby produkty nie uległy zniszczeniu podczas podróży i odeślij na adres: 
TUYO Katarzyna Pisarek-Stefanowicz
Ul. Brzeziny 15F 
03-256 Warszawa

Pamiętaj, że masz 14 dni od daty otrzymania zamówienia, aby odesłać produkt.

KROK 3
Ważne: Wyślij maila o wysyłce zwrotu na biuro@tuyostore.pl
Dzięki temu będę oczekiwać na Twoją paczkę i będziemy mieć pewność, że udało się ją odebrać. W mailu napisz mi proszę numer zamówienia oraz datę wysyłki zamówienia.
Ważne! Paczki za pobraniem nie będą przyjmowane! Nie odpowiadam również za zgubione przesyłki, dlatego zachęcam do wybrania przewoźnika, który umożliwia śledzenie paczki. Pamiętaj, że zwracany produkt musi wrócić w idealnym stanie – nie może nosić żadnych znamion użytkowania tak, aby nadawał się do ponownej sprzedaży. Zabezpiecz odpowiednio produkt, aby uniknąć uszkodzeń lub ubrudzeń podczas transportu. Możesz odesłać go w pudełku, w którym do Ciebie trafił.

Zwrot Pocztą/Kurierem
TUYO Katarzyna Pisarek-Stefanowicz
Ul. Brzeziny 15F 
03-256 Warszawa

Zwrot Paczkomatem
Chcesz nadać paczkę Paczkomatem? Skontaktuj się ze mną w tej sprawie poprzez maila: biuro@tuyostore.pl, a ja prześlę Ci adres Paczkomatu do nadania, z którego odbiorę Twoją paczkę.

Wymiana
Jeśli chcesz wymienić zakupiony produkt na inny, postępuj zgodnie z procedurą zwrotu, a następnie złóż i opłać nowe, niezależne zamówienie na wybrane produkty.

Reklamacje
Dokładam wszelkiej staranności i sprawdzam przed wysyłką każdy produkt, jednakże jeśli wykryjesz wadę lub uszkodzenie, które nie zostało przeze mnie wykryte podczas pakowania zamówienia – napisz proszę maila na: biuro@tuyostore.pl
Wyślij proszę zdjęcia oraz dokładny opis przedstawiający wadę. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Przed upływem tego czasu wyślę Ci maila z decyzją odnośnie reklamacji.

Masz jakieś pytania?
Skontaktuj się ze mną za pomocą formularza na stronie klikając tutaj lub napisz maila na kontakt@tuyostore.pl
Możesz też napisać do mnie wiadomość na Instagramie lub Facebooku

Koszyk
Przewiń do góry